FAQ

Frågor & Svar

Här har vi samlat några vanliga frågor och svar. Vi hoppas att du kan få ett snabbt svar på det du funderar över. Hittar du inte din fråga här? Du är välkommen att mejla eller ringa oss. 

Gör ni hembesök?

Javisst! Ni kan boka hembesök genom att antingen klicka på länken för att boka hembesök , ringa in till oss eller skicka ett mejl till oss.

Har ni produkter på lager?

Vi har inga produkter på lager, samtliga produkter tillverkas efter beställningen är lagd.

Hur lång är leveranstiden?

Leveranstiden ligger som standard på 4 veckor. Under högsäsong kan det ta lite längre tid men vi gör alltid vårt yttersta för att er beställning ska bli färdig snabbt.

Säljer ni reservdelar?

Ja, vi har ett lager för reservdelar. För att säkerställa att reservdelen du behöver finns i lager får du gärna mejla en bild till oss innan du kommer in. Om reservdelen inte finns på lager beställer vi den från leverantör.

Vi har fått problem med vår produkt, hur löser vi det?

Det löser vi bäst genom att ni kontaktar oss via telefon eller mejl och beskriver problemet. Sedan försöker vi lösa problemet så snabbt och smidigt som möjligt.

Vart finner jag er prislista?

Eftersom alla produkter beställs efter kundens önskemål och behov, finns det inget fast pris. Däremot kan ni kontakta oss via mejl eller telefon och uppge era ungefärliga mått för prisförslag.